Unii profesori lasă o impresie atât de durabilă încât îi putem recunoaște chiar și după 30 de ani, în timp ce alții se estompează complet din memorie. Unele CV-uri ale profesorilor ajung aruncate în coșuri, îngropate în sertarele birourilor sau pierdute în folderele de spam. Dar există și cele care te angajează pe loc.
În acest articol, veți vedea mai multe CV-uri didactice pregătite pentru un loc de muncă. Restul ghidului vă va învăța cum să vă scrieți propriul CV, care nu va fi trimis în spatele orelor. De asemenea, veți învăța cum să scrieți un șablon de CV pentru un profesionist didactic.
Creează un CV eficient în câteva minute.Alege un șablon de CV profesionalși completează fiecare secțiune a CV-ului tău într-o clipă folosind conținut predefinit și sfaturi de la experți.
Profesor de Arte și Design pasionat și dinamic, cu peste 7 ani de experiență în furnizarea de lecții captivante și inovatoare în clasele de nivel 3 și 4, cu clase de până la 31 de elevi. A contribuit la obținerea unui calificativ Ofsted „Remarcabil”. Recunoscut în mod constant pentru excelența în planificarea și predarea lecțiilor. A ghidat cu succes mai mulți elevi de KS4 către clasări pe podium în concursuri regionale de artă. Acum își dorește să accepte o nouă provocare într-un mediu școlar mai divers și mai dinamic, din centrul orașului.
Experiență profesională
Profesor de artă și design
Academia Clapham, Londra
Septembrie 2017 – Prezent
A predat programa națională KS3 și KS4, inclusiv GCSE Arte și Design, la clase de până la 31 de elevi.
Am conceput și implementat planuri de lecție creative care au încurajat libera exprimare la KS3, ceea ce a dus la o creștere de 21% a numărului de elevi care au optat pentru Arte Plastice și Design la nivelul GCSE.
Am implicat elevii din clasa a IV-a printr-o combinație de sesiuni interactive de grup și muncă individuală concentrată, ceea ce a dus la o creștere a notelor A*-C de la 72% la 91% la examenele de Arte Plastice și Design de la GCSE.
Am colaborat cu colegii pentru a sprijini elevii aflați în situații de risc, dezvoltând un program de sesiuni de artă în pauze și după școală, ceea ce a dus la o implicare îmbunătățită a elevilor.
Am stabilit o comunicare constantă cu părinții prin intermediul portalului școlii, contribuind la o reducere cu 35% a absențelor elevilor.
Am negociat o reducere semnificativă la achizițiile de tablete de desen în vrac și la licențe Adobe Photoshop, economisind școlii 3.500 de lire sterline.
A contribuit la obținerea de către școală a unui rating Ofsted „Remarcabil” în această perioadă.
Educaţie
PGCE Artă și Design, QTS, septembrie 2015–iunie 2016
University College London (UCL)
Licență în Arte Frumoase, septembrie 2011–iunie 2014
Central Saint Martins, Universitatea de Arte din Londra
Abilități
Învățare în aer liber și experiențială : Abilități în proiectarea unor experiențe artistice practice în aer liber care inspiră creativitatea și conectează învățarea la contexte din lumea reală.
Planificare creativă a lecțiilor : Competent în crearea de lecții de artă inovatoare și captivante care răspund nevoilor diverse ale elevilor și încurajează explorarea.
Integrarea artei digitale și a tehnologiei : Experiență în utilizarea instrumentelor și software-ului digital pentru a îmbunătăți tehnicile artistice și a integra tehnologia modernă în sala de clasă.
Rezolvarea conflictelor : Expert în promovarea unui mediu colaborativ și de susținere prin rezolvarea eficientă a conflictelor și promovarea interacțiunilor pozitive.
Managementul și implicarea în clasă : Abilități în menținerea unei clase organizate, dinamice și incluzive, care încurajează participarea și entuziasmul pentru învățare.
Premii și realizări
Succes la concursul regional de artă : Am ghidat trei studenți spre locuri pe podium la Concursul Regional de Artă din Sud-Est în 2021, 2022 și 2023.
Premiul pentru excelență în predare : A primit „Premiul pentru profesori remarcabili” la Academia Clapham în 2022 pentru planificarea inovatoare a lecțiilor și rezultatele excepționale la examenele GCSE.
Dezvoltare profesională
Strategii de educație incluzivă (2023): Am absolvit un curs de dezvoltare profesională continuă (CPD) privind promovarea incluziunii și sprijinirea cursanților neurodiversi în educația artistică.
Tehnici avansate de design digital (2022): Am participat la un atelier de instruire despre utilizarea instrumentelor Adobe Creative Cloud în proiecte artistice.
Învățare creativă în aer liber (2021): Am participat la un program de dezvoltare profesională privind încorporarea elementelor naturii și ale naturii în lecțiile de artă.
Exemplu de CV pentru educator de copii mici
Cerys Morgan
Educator pentru copii mici
29 Bloomfield Lane
Brighton, BN1 2EH
07988 564 323
cerys.morgan@edumail.com
Declarație personală
Educator dedicat în domeniul copiilor mici, cu 6 ani de experiență, îngrijind elevii în primii ani de viață. Experiență dovedită în crearea unor medii de învățare captivante, bazate pe joc, care susțin dezvoltarea cognitivă, socială și emoțională. Am introdus cu succes un program bilingv de poveste care a îmbunătățit abilitățile lingvistice pentru vorbitorii non-nativi.
Experiență profesională
Educator pentru copii mici
Grădinița Micilor Exploratori, Brighton
Septembrie 2017 – Prezent
Am conceput și implementat un program bilingv de poveste care a îmbunătățit înțelegerea limbii pentru copiii care nu sunt vorbitori nativi de limba engleză cu 30%.
A condus un proiect de grădină senzorială care încuraja explorarea și învățarea prin intermediul naturii, ceea ce a dus la o creștere cu 25% a activităților în aer liber.
Am colaborat cu părinții pentru a crea planuri de dezvoltare personalizate pentru copiii cu nevoi speciale, care au dus la îmbunătățiri măsurabile ale abilităților sociale și motorii.
Am organizat programe de informare comunitară, inclusiv ateliere „Părinți și copii mici”, care au crescut implicarea părinților cu 40%.
Asistent de creșă Creșa Sunshine, Hove Septembrie 2015–August 2017
Am sprijinit educatorii principali în activitățile zilnice, inclusiv timpul în cerc, activitățile de arte și meșteșuguri și jocurile în aer liber, contribuind la o îmbunătățire cu 15% a satisfacției generale a copiilor.
A ajutat la dezvoltarea unui program de alfabetizare timpurie care a crescut pregătirea pentru citire în rândul preșcolarilor cu 20%.
Educaţie
Diplomă de Fundație în Educație Timpurie
Colegiul Metropolitan Brighton
Septembrie 2013–iunie 2015
Abilități
Învățare bazată pe joc : Abilități în proiectarea și facilitarea de activități de joc captivante, adecvate dezvoltării, care încurajează creativitatea, abilitățile sociale și dezvoltarea cognitivă.
Colaborarea părinți-profesori : Competentă în construirea unor relații solide cu părinții printr-o comunicare eficientă și lucru în echipă pentru a sprijini creșterea și învățarea copiilor.
Evaluarea dezvoltării copilului : Experiență în observarea, documentarea și evaluarea etapelor de dezvoltare pentru a adapta abordările educaționale și a oferi sprijin individualizat.
Educație multilingvă : expertă în integrarea mai multor limbi în învățarea zilnică, încurajând incluziunea și sporind conștientizarea lingvistică și culturală.
Activități senzoriale și în aer liber : Abilități în crearea de experiențe senzoriale și în aer liber practice care stimulează curiozitatea, îmbunătățesc abilitățile motorii și promovează conexiunea cu natura.
Activități extracurriculare
Povestitor voluntar la programul „Povești pentru copii mici” al Bibliotecii din Brighton
Organizator al expoziției anuale „Micii Artiști” la Grădinița Micilor Exploratori
Tocmai ați văzut un exemplu de CV pentru un profesor expert. Acum, descoperiți mai multe exemple de CV-uri pentru profesori adaptate pentru diverse roluri didactice:
Învățătoare creativă și entuziastă de școală primară, cu 8 ani de experiență în furnizarea unei programe educaționale diverse elevilor din ciclul primar 1 și 2. Contribuție esențială la creșterea ratei de alfabetizare cu 22% prin introducerea unui program de citire între colegi. Scopul meu este de a aduce o abordare proaspătă și inovatoare a predării la o școală primară dinamică din Edinburgh.
Experiență profesională
Învățătoare de școală primară
Școala Primară Roseburn, Edinburgh
Septembrie 2016 – Prezent
A introdus o schemă de citire între colegi care a crescut ratele de alfabetizare în rândul elevilor de KS2 cu 22% într-un an universitar.
A dezvoltat un proiect intercurricular care a integrat istoria și arta, rezultând o creștere cu 35% a implicării elevilor în timpul lecțiilor.
A înființat un club de programare după școală care a atras peste 50% dintre elevii de KS2, îmbunătățindu-le abilitățile digitale.
A condus tranziția școlii către un sistem de teme fără hârtie, reducând consumul de hârtie cu 40% și îmbunătățind ratele de predare a temelor cu 25%.
Asistent didactic
Școala Primară St. Mary, Edinburgh
Septembrie 2014–august 2016
Am sprijinit activitățile din clasă, concentrându-ne pe munca în grupuri mici, care au dus la o îmbunătățire cu 15% a scorurilor la matematică pentru elevii cu performanțe mai scăzute.
A ajutat la organizarea excursiilor și evenimentelor școlare, contribuind la buna desfășurare a activităților școlare.
Educaţie
Învățământ primar PGCE, QTS
Universitatea din Edinburgh
Septembrie 2013–iunie 2014
Licență (cu onoruri) Studii de Educație
Universitatea din Stirling
Septembrie 2010–iunie 2013
Dezvoltare profesională
Atelierul „Integrarea tehnologiei în sala de clasă”, 2022
Curs „Strategii avansate de alfabetizare pentru educatorii din învățământul primar”, 2021
Abilități
Dezvoltarea abilităților de alfabetizare : Capacitatea de a promova abilitățile de citire, scriere și înțelegere prin activități structurate și captivante, adaptate la diversele abilități ale elevilor.
Predare intercurriculară : Competentă în integrarea materiilor pentru a crea experiențe de învățare coerente care promovează gândirea critică și aplicarea practică a cunoștințelor.
Competențe digitale : Experiență în predarea elevilor a abilităților digitale esențiale, inclusiv practici online sigure, cercetare și utilizarea software-ului educațional.
Integrarea tehnologiei în sala de clasă : Expertiză în utilizarea tehnologiei, cum ar fi tablele interactive și platformele de învățare, pentru a îmbunătăți predarea și a îmbogăți experiența din sala de clasă.
Strategii de implicare a elevilor : Abilități în implementarea unor tehnici creative și incluzive pentru a menține interesul elevilor, a încuraja participarea și a susține un mediu de învățare pozitiv.
Coordonator, Inițiativa Verde a Școlii la Școala Primară Roseburn, 2020–2022
Exemplu de CV pentru profesor de liceu
Ayla Kensington
Profesor de gimnaziu
Strada Regent nr. 12 Manchester, M1 1AD 07734 558 990
ayla.kensington@teachmail.com
Declarație personală
Profesor de liceu, foarte motivat, specializat în literatură și limba engleză, cu 10 ani de experiență. Am crescut cu succes ratele de promovabilitate la examenele GCSE de la 75% la 92% la Liceul Ashton. Dedicat inspirării dragostei pentru literatură la elevi prin metode inovatoare de predare și activități extracurriculare.
Experiență profesională
Profesor de engleză
Liceul Ashton, Manchester
Septembrie 2014 – Prezent
Creșterea ratelor de promovabilitate la examenul GCSE la limba engleză de la 75% la 92% prin introducerea unor sesiuni de intervenție specifice și utilizarea unor strategii de predare bazate pe date.
A condus echipa de dezbateri a școlii la campionatele regionale, câștigând titlul timp de doi ani consecutivi.
A dezvoltat un club de scriere creativă care a publicat o antologie a lucrărilor elevilor, încurajând o creștere cu 50% a participării elevilor la activități extracurriculare legate de limba engleză.
Am implementat o abordare de învățare mixtă în timpul pandemiei, care a asigurat o rată de prezență a studenților de 95% la cursurile virtuale.
Profesor de engleză și teatru
Academia Rivington, Bolton
Septembrie 2010–august 2014
Am predat limba engleză și teatru elevilor din clasele KS3 și KS4, obținând o medie de 85% note A*-C la examenul GCSE de engleză.
A regizat piese de teatru școlare anuale, crescând implicarea elevilor în activități dramatice cu 40%.
Am organizat ateliere de poezie în colaborare cu autori locali, îmbunătățind exprimarea creativă și abilitățile de scriere în rândul elevilor.
Educaţie
Învățământ secundar PGCE, QTS
Universitatea Metropolitană din Manchester
Septembrie 2009–iunie 2010
Licență (cu onoruri) Literatură engleză
Universitatea din Manchester
Septembrie 2006–iunie 2009
Certificări
CELTA (Certificat în Predarea Limbii Engleze Vorbitorilor de Alte Limbi), 2020
Protejarea copiilor în educație Nivelul 2, 2021
Abilități
Predarea curriculumului pentru GCSE și A-Level : Abilități în planificarea și susținerea de lecții captivante, aliniate la standardele GCSE și A-Level, asigurându-vă că elevii obțin rezultate academice solide.
Dezvoltarea de programe extracurriculare : Competenți în crearea și conducerea de activități extracurriculare care îmbunătățesc învățarea, creativitatea și dezvoltarea personală a elevilor.
Învățare mixtă și online : Experiență în integrarea instrumentelor și platformelor digitale pentru a sprijini mediile de învățare mixtă și online, asigurând accesibilitatea și implicarea.
Implicarea și motivarea elevilor : Expertiză în utilizarea strategiilor de inspirare și motivare a elevilor de liceu, promovând o atmosferă pozitivă și productivă în clasă.
Coaching pentru vorbitul în public și dezbateri : Abilități în îndrumarea studenților pentru a dezvolta încrederea în sine, gândirea critică și comunicarea eficientă prin activități de vorbit în public și dezbateri.
Activități extracurriculare
Consilier pentru ziarul școlii, 2017–Prezent
Fondator și lider al societății de dezbateri a școlii, 2015–Prezent
Exemplu de CV pentru profesor proaspăt calificat
Rory Fletcher
Profesor nou calificat
83 Claremont Road Bristol, BS7 8DG 07854 323 875
rory.fletcher@teachmail.com
Declarație personală
Profesor entuziast, recent calificat (NQT), cu o bază solidă în educația științifică. Am absolvit recent un PGCE cu QTS, dobândind experiență practică în predarea de lecții captivante și diferențiate elevilor din ciclul preuniversitar 3 și 4. Dornic să aplice abilități și cunoștințe didactice inovatoare într-un rol didactic cu normă întreagă la o școală secundară cu viziune de viitor din Bristol.
Experiență profesională
Profesor de științe (NQT)
Școala Gimnazială Hillcrest, Bristol
Septembrie 2023 – Prezent
A conceput și a susținut lecții practice de științe, aliniate cu programa școlară națională.
Am dezvoltat planuri de învățare diferențiate pentru a se adapta elevilor cu abilități diferite, îmbunătățind scorurile la evaluările științifice cu 15%.
Tehnologia integrată în sala de clasă, sporind implicarea elevilor și crescând participarea la clasă cu 20%.
A condus cu succes un club de științe, cu 10 elevi care au concurat într-o competiție regională STEM.
Student (Plasament)
Școala Gimnazială Bishopston, Bristol
ianuarie 2023–iunie 2023
Am ajutat la predarea științelor la clasele KS3 și KS4, acumulând experiență în managementul clasei și planificarea lecțiilor.
Am sprijinit profesorul principal în pregătirea elevilor pentru examenele de științe GCSE, concentrându-mă pe consolidarea conceptelor cheie.
Am participat la întâlnirile cu părinții, oferind feedback cu privire la progresul elevilor și strategii de îmbunătățire.
Educaţie
PGCE Științe Secundare, QTS
Universitatea din Bristol
Septembrie 2022–iunie 2023
Licență în Biologie (cu onoruri)
Universitatea din Exeter
Septembrie 2019–iunie 2022
Certificări
Ambasador STEM certificat, 2023
Protejarea copiilor Nivelul 1, 2022
Abilități
Predarea programei de științe : Abilități în prezentarea de lecții captivante și bine structurate, aliniate cu standardele programei de științe pentru a inspira curiozitatea și gândirea critică.
Integrarea tehnologiei în sala de clasă : Competentă în utilizarea tehnologiei educaționale pentru a îmbunătăți experiențele de învățare și a sprijini nevoile diverse ale elevilor.
Instruire diferențiată : Experiență în adaptarea metodelor și resurselor de predare pentru a se adapta diferitelor stiluri și abilități de învățare din sala de clasă.
Siguranța și managementul laboratorului : Cunoștințe în menținerea unui mediu de laborator sigur, gestionarea echipamentelor și asigurarea respectării protocoalelor de siguranță adecvate.
Evaluarea și evaluarea elevilor : Competenți în proiectarea și implementarea evaluărilor pentru monitorizarea progresului, oferirea de feedback și ghidarea planificării didactice.
Activități extracurriculare
Membru al programului de promovare științifică al Universității din Bristol, 2022
Organizator al Clubului de Știință de la Liceul Hillcrest, 2023–Prezent
Exemplu de CV pentru profesor de educație specială
Moira Davison
Profesor de educație specială
37 Linden Road Belfast, BT7 3JJ 07742 639 221
moira.davison@edumail.com
Declarație personală
Profesor de educație specială, plin de compasiune și experiență, cu peste 12 ani de experiență în sprijinirea elevilor cu nevoi de învățare diverse. A dezvoltat și implementat cu succes planuri educaționale individualizate (PEI) care au îmbunătățit performanța academică și integrarea socială. Dorește să continue să aibă un impact semnificativ într-o școală dedicată elevilor cu nevoi speciale din Belfast.
Experiență profesională
Profesor de educație specială
Școala Specială Elmwood, Belfast
Septembrie 2012 – Prezent
Am creat și implementat peste 50 de planuri educaționale individualizate (PEI) adaptate nevoilor specifice ale elevilor, ceea ce a dus la o îmbunătățire de 40% a performanței academice.
A creat un program de mentorat între colegi care a promovat incluziunea socială și a îmbunătățit abilitățile interpersonale ale elevilor.
Am organizat sesiuni regulate de instruire pentru personal cu privire la strategiile de predare incluzivă, ceea ce a dus la o creștere cu 30% a încrederii personalului în sprijinirea elevilor cu nevoi speciale.
Am colaborat cu logopezi, terapeuți ocupaționali și alți profesioniști pentru a oferi sprijin complet studenților, contribuind la o îmbunătățire cu 25% a stării generale de bine a acestora.
Asistent de asistență pentru învățare
Școala Specială Newcastle, Newcastle upon Tyne
Septembrie 2008–august 2012
A ajutat la dezvoltarea și executarea activităților de învățare personalizate, ceea ce a dus la o îmbunătățire cu 20% a scorurilor elevilor la testele de alfabetizare și aritmetică.
A oferit sprijin individual elevilor cu dizabilități fizice, asigurându-se că aceștia pot participa pe deplin la toate activitățile din clasă.
A ajutat la organizarea de evenimente la nivelul școlii, inclusiv Ziua Sportului și Săptămâna Artelor, care au promovat incluziunea și participarea elevilor.
Educaţie
PGCE Nevoi Educaționale Speciale, QTS
Universitatea Queen's din Belfast
Septembrie 2007–iunie 2008
Licență (cu onoruri) Psihologie
Universitatea din Ulster
Septembrie 2004–iunie 2007
Dezvoltare profesională
Atelierul „Strategii avansate pentru sprijinirea elevilor cu tulburări din spectrul autist”, 2022
Formare „Conștientizarea sănătății mintale în școli”, 2021
Abilități
Dezvoltarea și implementarea PEI : Competentă în crearea și executarea planurilor educaționale individualizate, adaptate nevoilor și obiectivelor unice ale fiecărui elev.
Strategii de predare incluzive : Capacitatea de a utiliza metode și materiale adaptive pentru a se asigura că toți elevii, indiferent de abilități, pot participa pe deplin la activitățile din clasă.
Managementul comportamentului : Experiență în implementarea intervențiilor și sprijinului comportamental pozitiv pentru a promova un mediu de învățare sigur și productiv.
Colaborare în echipă multidisciplinară : Capacitate de a lucra îndeaproape cu terapeuți, consilieri și alți profesioniști pentru a asigura o abordare holistică a dezvoltării elevilor.
Comunicarea dintre părinți și tutori : Eficientă în menținerea unei comunicări deschise și de susținere cu familiile pentru alinierea obiectivelor și strategiilor pentru succesul elevilor.
Experiență de voluntariat
Tutor voluntar la Centrul de Autism din Belfast, 2015–Prezent
Organizatorul evenimentului anual „Zilei Sportului Incluziv” la Școala Specială Elmwood
Exemplu de CV pentru lector universitar
Rupert Langford
Lector universitar
22 Parada Regelui Cambridge, CB2 1ST 07891 456 789
rupert.langford@academicmail.com
Declarație personală
Lector universitar dedicat și inovator, cu 15 ani de experiență în predare și cercetare în domeniul istoriei europene moderne. Cunoscut pentru dezvoltarea de cursuri și seminarii captivante care îi provoacă pe studenți să gândească critic și independent. A publicat numeroase articole evaluate de colegi și lucrează în prezent la un manual cuprinzător despre mișcările politice europene din secolul al XIX-lea. Pasionat de mentoratul studenților și de contribuția la excelența academică.
Experiență academică
Lector universitar de istorie europeană modernă
King's College, Universitatea din Cambridge
Septembrie 2009 – Prezent
A susținut cursuri și seminarii studenților de licență și masterat, obținând un scor mediu de evaluare didactică de 4,8/5.
Am supervizat peste 25 de disertații de licență și 10 lucrări de masterat, ghidând studenții prin procese complexe de cercetare.
Autor al unui manual larg utilizat despre mișcările politice europene din secolul al XIX-lea, adoptat în prezent de mai multe universități.
A publicat 12 articole evaluate de colegi în reviste precum European Historical Review și Journal of Modern History .
A obținut finanțare de cercetare în valoare de 100.000 de lire sterline de la Consiliul de Cercetare în Arte și Științe Umaniste (AHRC) pentru un proiect privind impactul Revoluției Franceze asupra societăților europene.
Profesor asociat în istorie
Universitatea din Warwick
Septembrie 2006–august 2009
A condus seminarii și prelegeri despre istoria europeană modernă timpurie, atingând niveluri ridicate de implicare a studenților și o creștere cu 15% a scorurilor de satisfacție a cursurilor.
Am colaborat cu colegii pentru a concepe un nou modul despre Iluminismul european, care a devenit unul dintre cele mai populare cursuri de istorie de la universitate.
A fost consilier academic pentru studenții de licență, ajutându-i să-și navigheze parcursul academic și profesional.
Educaţie
Doctorat în Istorie
Universitatea din Cambridge
Septembrie 2002–iunie 2006
Masterat în Istorie Modernă Timpurie
Universitatea din Oxford
Septembrie 2001–iunie 2002
Licență (cu onoruri) Istorie
Universitatea din Durham
Septembrie 1998–iunie 2001
Interese de cercetare
Mișcări politice europene din secolul al XIX-lea
Impactul Revoluției Franceze asupra societăților europene
Naționalism și identitate în Europa modernă
Abilități
Cercetare și scriere academică : Competență în efectuarea de cercetări aprofundate și producerea de publicații de înaltă calitate în reviste evaluate de colegi, contribuind la progresele în domeniu.
Dezvoltare curriculară : Abilități în proiectarea și livrarea de cursuri inovatoare, bazate pe cercetare, adaptate studenților de licență și masterat.
Mentorat pentru studenți : Experiență în îndrumarea și sprijinirea studenților din punct de vedere academic și profesional, încurajând creșterea și succesul lor în învățământul superior.
Vorbit în public și prelegeri : Capacitate de a susține prelegeri și prezentări captivante și bine structurate pentru publicuri diverse, promovând învățarea activă și gândirea critică.
Redactarea și strângerea de fonduri pentru granturi : Competentă în pregătirea unor propuneri convingătoare de granturi și în obținerea de finanțare pentru susținerea proiectelor de cercetare și a inițiativelor academice.
Dezvoltare profesională
Atelierul de lucru „Metodologii avansate de cercetare în științe umaniste”, 2022
Seminarul „Practici didactice inovatoare în învățământul superior”, 2021
Publicații
„Naționalism și identitate în Europa secolului al XIX-lea”, European Historical Review , 2023
Epoca revoluțiilor: un manual despre mișcările politice europene din secolul al XIX-lea , Routledge, 2021
Exemplu de CV pentru șef de departament
Victoria Ellis
Șef de departament
14 Windsor Avenue Londra, SW19 4TT 07789 987 654
victoria.ellis@educatemail.com
Declarație personală
Șef de departament cu 18 ani de experiență în învățământul secundar, specializat în matematică. A demonstrat succes în conducerea unei echipe de educatori pentru îmbunătățirea performanței și implicării elevilor. A dezvoltat și implementat strategii inovatoare de predare care au crescut ratele de promovabilitate la GCSE cu 20%. M-am angajat să promovez un mediu de învățare colaborativ și suportiv, care să le ofere atât elevilor, cât și profesorilor putere de decizie.
Experiență în leadership
Șeful Departamentului de Matematică
Școala Gimnazială St. Paul, Londra
Septembrie 2015 – Prezent
A condus o echipă de 15 profesori de matematică, supraveghind dezvoltarea și implementarea curriculumului pentru etapele cheie 3, 4 și 5.
Îmbunătățirea ratelor de promovabilitate la examenele GCSE la matematică de la 70% la 90% prin programe de intervenție specifice și instruire diferențiată.
A introdus un sistem de meditații între colegi care a îmbunătățit colaborarea elevilor și a îmbunătățit notele generale cu 15%.
Am organizat și condus ateliere de dezvoltare profesională pentru personalul didactic privind practicile didactice eficiente și integrarea tehnologiei în sala de clasă.
Am stabilit parteneriate cu universități locale pentru a oferi oportunități de învățare avansată studenților cu performanțe ridicate, ceea ce a dus la o creștere cu 30% a înscrierilor la matematică la examenele de nivel avansat.
Șef adjunct al departamentului de matematică
Liceul Wimbledon, Londra
Septembrie 2010–august 2015
Am asistat la managementul Departamentului de Matematică, concentrându-mă pe monitorizarea performanței elevilor și pe strategiile de intervenție.
A dezvoltat un nou sistem de evaluare care a oferit date mai precise despre progresul elevilor, ceea ce a dus la un sprijin mai bine direcționat și la rezultate îmbunătățite.
A coordonat concursuri și cluburi extracurriculare de matematică, crescând participarea elevilor la activități legate de STEM cu 40%.
Profesor de matematică
Școala de Gramatică Kingston, Kingston upon Thames
Septembrie 2005–august 2010
Am predat matematică elevilor din clasele KS3, KS4 și A-Level, obținând constant rate mari de promovabilitate și feedback pozitiv din partea elevilor.
A dezvoltat și pilotat un nou modul de matematică de nivel A pe tema matematicii aplicate, care a fost ulterior adoptat de departament.
Am acționat ca mentor pentru profesorii nou-calificați, oferind îndrumări privind planificarea lecțiilor și gestionarea clasei.
Educaţie
Master în Leadership și Management în Educație
University College London (UCL)
Septembrie 2013–iunie 2015
PGCE în Matematică Secundară, QTS
King's College Londra
Septembrie 2004–iunie 2005
Licență (cu onoruri) Matematică
Colegiul Imperial din Londra
Septembrie 2001–iunie 2004
Certificări
Calificare Profesională Națională pentru Conducerea Superioară (NPQSL), 2018
Protejarea copiilor în educație Nivelul 3, 2020
Abilități
Conducere departamentală : Abilități în gestionarea și inspirarea unei echipe de educatori, încurajarea colaborării și promovarea viziunii strategice a departamentului pentru atingerea excelenței academice.
Dezvoltarea și implementarea curriculumului : Experiență în proiectarea, revizuirea și executarea unor programe școlare cuprinzătoare, aliniate la standardele educaționale și obiectivele școlii.
Instruire bazată pe date : Competentă în analiza datelor privind performanța elevilor pentru a fundamenta practicile didactice, a identifica domeniile de îmbunătățire și a conduce intervenții specifice.
Formarea și dezvoltarea cadrelor didactice : Expertiză în mentoratul și formarea profesorilor prin ateliere, observații în clasă și programe de dezvoltare profesională pentru a spori eficacitatea instrucției.
Analiza performanței elevilor : Abilități în evaluarea datelor de evaluare pentru a monitoriza progresul, a identifica tendințe și a implementa strategii care susțin realizările individuale și de grup.
Dezvoltare profesională
Curs „Tehnici pedagogice avansate pentru educatorii STEM”, 2021
Atelierul „Analiza datelor în educație”, 2020
Activități extracurriculare
Președinte al Clubului STEM al școlii, 2016–Prezent
Organizator principal al Olimpiadei Anuale de Matematică de la Școala Gimnazială St. Paul
1. Scrie o declarație personală captivantă pentru CV-ul profesorului tău
Cineva a spus odată că adevărata înțelegere constă în capacitatea de a explica ceva simplu. Dacă nu poți exprima clar în CV-ul tău de profesor de ce ar trebui să fii angajat, chiar crezi că ești cel mai bun candidat pentru acest post?
A scrie o declarație personală pentru un CV didactic este ușor. Nu întocmi o listă plictisitoare de îndatoriri. În schimb, fă un scurt rezumat al celor mai impresionante realizări, abilități didactice și experiență. Pur și simplu răspunde la următoarele întrebări din CV-ul unui profesor cu câte o propoziție pentru fiecare:
Cine ești, care este experiența ta?
În ce fel de predare aveți experiență?
Care este cea mai impresionantă realizare a ta?
Care este cea mai unică realizare a ta?
Ce speri să realizezi în acest loc de muncă? (Gândește-te mai mult la școală decât la tine).
Deși îți începi CV-ul didactic cu o declarație personală, îți va fi infinit mai ușor să îl scrii după ce ai completat toate celelalte secțiuni ale CV-ului tău didactic (de aceea se numește și rezumat de CV ).
Exemple de CV-uri pentru profesori: declarație personală
Profesor de Arte și Design pasionat și dinamic, cu peste 7 ani de experiență în furnizarea de lecții captivante și inovatoare în clasele de nivel 3 și 4, cu clase de până la 31 de elevi. A contribuit la obținerea unui rating Ofsted „Remarcabil”. Recunoscut în mod constant pentru excelența în planificarea și predarea lecțiilor. A ghidat cu succes mai mulți elevi de KS4 către clasări pe podium în concursuri regionale de artă. Acum își dorește să accepte o nouă provocare într-un mediu școlar mai divers și mai dinamic, din centrul orașului.
Un rezumat puternic al CV-ului îl va convinge pe recrutor că ești candidatul perfect. Economisește timp și alege o declarație personală gata făcută, scrisă de experți în carieră, și ajustează-o nevoilor tale înconstructorul de CV-uri LiveCareer.
2. Scrieți o fișă de post solidă în CV-ul unui profesor
Crearea de planuri de lecție. Predarea de cursuri. Oferirea de sprijin. Toate acestea sunt fișe de post extrase din exemple de CV-uri de profesori de calitate slabă.
În loc să te concentrezi pe ceea ce făceai, concentrează-te pe impactul pe care îl aveai. Câți elevi ai predat, ce îmbunătățiri ai adus, ce probleme ai rezolvat? Ce diferență ai adus?
Enumerați 5 până la 9 puncte cheie pentru cel mai recent loc de muncă didactic al dumneavoastră și clasificați-le în ordinea importanței sub următoarea rubrică:
[Denumirea funcției]
[Numele școlii, Locația]
[Datele de angajare]
Pentru pozițiile mai vechi, limitați-vă la mai puține puncte.
Exemple de CV-uri pentru profesori: experiență profesională
Profesor de artă și design
Academia Clapham, Londra
Septembrie 2017 – Prezent
A predat programa națională KS3 și KS4, inclusiv GCSE Arte și Design, la clase de până la 31 de elevi.
Am conceput și implementat planuri de lecție creative care au încurajat libera exprimare la KS3, ceea ce a dus la o creștere de 21% a numărului de elevi care au optat pentru Arte Plastice și Design la nivelul GCSE.
Am implicat elevii din clasa a IV-a printr-o combinație de sesiuni interactive de grup și muncă individuală concentrată, ceea ce a dus la o creștere a notelor A*-C de la 72% la 91% la examenele de Arte Plastice și Design de la GCSE.
Am colaborat cu colegii pentru a sprijini elevii aflați în situații de risc, dezvoltând un program de sesiuni de artă în pauze și după școală, ceea ce a dus la o implicare îmbunătățită a elevilor.
Am stabilit o comunicare constantă cu părinții prin intermediul portalului școlii, contribuind la o reducere cu 35% a absențelor elevilor.
Am negociat o reducere semnificativă la achiziționarea de tablete de desen în vrac și la licențe Adobe Photoshop, economisind școlii 3.500 de lire sterline.
A contribuit la obținerea de către școală a unui rating Ofsted „Remarcabil” în această perioadă.
3. Evidențiați educația în CV-ul dumneavoastră didactic
Cei care vor să predea trebuie să demonstreze că pot. Cum? Prin trecerea calificărilor corespunzătoare în CV-ul unui profesor. Enumerați-vă calificările în ordine cronologică inversă.
Prezentați-vă PGCE, QTS și alte certificări didactice în felul următor:
[Clasa de studii] Licență/Bachelor [Numele studiilor] (Anul absolvirii)
[Numele universității]
Dacă nu aveți experiență în predare, puteți adăuga puncte cheie în secțiunea educație pentru a discuta despre lucrurile la care ați excelat sau despre experiența dobândită în timpul instruirii sau studiilor.
Exemple de CV-uri pentru profesori: educație
Educaţie
PGCE Artă și Design, QTS, septembrie 2014–iunie 2015
University College London (UCL)
Licență în Arte Frumoase, septembrie 2010 – iunie 2013
Central Saint Martins, Universitatea de Arte din Londra
4. Enumerați competențele didactice relevante în CV-ul dumneavoastră didactic
Dacă nu îți umpli complet șablonul de CV de profesor cu experiență și realizări, probabil că ai puțin spațiu rămas și nu prea știi ce să faci cu el. Competențele de CV arată motive suplimentare pentru a te angaja într-un mod concis.
Pe baza a peste 6 milioane de CV-uri create în constructorul nostru, am descoperit că*:
Profesorii creează de obicei CV-uri de 2,1 pagini.
Numărul mediu de competențe adăugate în CV-ul unui profesor este 7.
Cele mai populare abilități pentru profesori sunt planificarea lecțiilor, învățarea centrată pe copil, gestionarea comportamentului copilului, atitudinea răbdătoare și grijulie și evaluarea stilului de învățare.
Vechimea medie de muncă pentru profesori este de 86 de luni.
*Datele provin dintr-o perioadă de 12 luni (august 2023 - august 2024).
De asemenea, poate fi vorba de reiterarea celor mai importante puncte din fișa postului. Indiferent de versiunea pe care o alegeți, limitați-vă la 5-10 (un amestec de abilități tehnice și abilități non-tehnice ) și asigurați-vă că abilitățile pe care le alegeți sunt foarte relevante pentru postul anunțat.
Exemple de CV-uri pentru profesori: competențe
Abilități
Învățare în aer liber și experiențială : Abilități în proiectarea unor experiențe artistice practice în aer liber care inspiră creativitatea și conectează învățarea la contexte din lumea reală.
Planificare creativă a lecțiilor : Competent în crearea de lecții de artă inovatoare și captivante care răspund nevoilor diverse ale elevilor și încurajează explorarea.
Integrarea artei digitale și a tehnologiei : Experiență în utilizarea instrumentelor și software-ului digital pentru a îmbunătăți tehnicile artistice și a integra tehnologia modernă în sala de clasă.
Rezolvarea conflictelor : Expert în promovarea unui mediu colaborativ și de susținere prin rezolvarea eficientă a conflictelor și promovarea interacțiunilor pozitive.
Managementul și implicarea în clasă : Abilități în menținerea unei clase organizate, dinamice și incluzive, care încurajează participarea și entuziasmul pentru învățare.
5. Adăugați secțiuni suplimentare în CV-ul profesorului dumneavoastră
82% dintre manageri ar prefera să angajeze pe cineva cu experiență în voluntariat. S-ar putea să aveți premii care reprezintă un motiv în plus pentru a vă angaja. Limbile străine merită întotdeauna menționate într-un CV didactic.
Nu include descrieri ale vieții tale personale în CV-ul tău de profesor (cu excepția cazului în care hobby-urile și interesele tale evidențiază abilități și atitudini profesionale relevante ). Asigură-te că tot ceea ce enumeri este relevant pentru postul pentru care aplici sau cel puțin demonstrează capacitatea ta de a jonglea cu mai multe responsabilități sau sarcini simultan.
Îngrijitor voluntar — Eames Home for the Blind — (2014-2018)
Limbi
Urdu (nivel intermediar)
Franceză (de bază)
6. Scrieți o scrisoare de intenție pentru profesori care să însoțească CV-ul profesorului dumneavoastră
Învățarea este o experiență subiectivă. Poți preda exact același lucru cuvânt cu cuvânt la 100 de copii, iar fiecare va învăța cantități diferite și se va concentra pe lucruri diferite. Prin urmare, nu există o modalitate mai bună de a-ți arăta amprenta personală decât prin scrisoarea de intenție a profesorului tău.
Primul paragraf (60–80 de cuvinte): Anii dumneavoastră de experiență și motivul pentru care sunteți un candidat unic care iese în evidență.
Al doilea paragraf (principal) (120–200 de cuvinte): Cele 2 sau 3 indicatori sau realizări cheie care dovedesc că poți face față așteptărilor noului tău angajator.
Al treilea paragraf (40–60 de cuvinte): Precizați ce sperați să faceți pentru ei.
Îndemn la acțiune (o singură propoziție): Solicitați cu încredere un interviu.
Asigură-te că scrii o scrisoare de intenție pentru fiecare candidatură pe care o trimiți. Nu crea o singură scrisoare de intenție generică și nu o trimite oriunde. O scrisoare de intenție specifică are un impact mult mai mare.
Ce altceva să ții cont când scrii un CV pentru un profesor?
Se întâmplă lucruri bune când îl ai pe profesorFormatul CV-uluieste corect. Dacă greșești, CV-ul profesorului tău poate ajunge rapid la gunoi.
Asigură-te că șablonul și structura CV-ului tău didacticobțin note maxime:
Pentru o structură clară a CV-ului unui profesor, folosiți titluri simple pentru fiecare secțiune și spațiați secțiunile.
Aplică margini uniforme pe toate părțile CV-ului tău didactic. Asta e ceea ce menține designul CV-ului tău curat.
Dacă nu se specifică altfel, salvați CV-ul profesorului în format PDF.
Cât de lung poate fi CV-ul tău? Dacă ești profesor la început de carieră, un CV de o pagină ar trebui să fie suficient. Dacă ai mai multă experiență, poți opta pentru unul de două pagini.
Creați o foaie de calcul Excel cu cererile pe care le-ați trimis și data la care le-ați trimis. Sunați-i pe fiecare după o săptămână sau două dacă nu primiți niciun răspuns.
Nu trebuie să fii expert în redactarea CV-urilor. Înconstructorul de CV-uri LiveCareervei găsi conținut gata preparat pentru fiecare industrie și poziție, pe care îl poți adăuga apoi cu un singur clic.
Ți-am răspuns la toate întrebările despre cum să scrii un CV pentru profesor? Ai sfaturi și trucuri pentru căutarea unui loc de muncă pe care ai vrea să le împărtășești? Ți s-au părut utile exemplul și modelul nostru de CV pentru profesor? Folosește secțiunea de comentarii de mai jos. Aștept cu nerăbdare să aud părerea ta.
*Datele au fost colectate din iulie 2023 până în iunie 2024.
Cum evaluăm conținutul de la LiveCareer
Echipa noastră editorială a revizuit acest articol pentru a se asigura că respectă directivele editoriale LiveCareer . Acest lucru ne asigură că sfaturile și recomandările noastre de specialitate sunt consecvente în toate ghidurile noastre de carieră și se aliniază cu standardele și tendințele actuale în ceea ce privește redactarea CV-urilor și a scrisorilor de intenție. Peste 10 milioane de persoane în căutarea unui loc de muncă au încredere în noi, sprijinindu-i în drumul lor către găsirea jobului visat. Fiecare articol este precedat de cercetări și analize aprofundate pentru a ne asigura că conținutul nostru răspunde tendințelor și cererii actuale a pieței.
Echipa LiveCareer a împărtășit cele mai bune sfaturi pentru a te ajuta să avansezi în carieră. Experții din echipa noastră editorială au scris peste o sută de ghiduri despre cum să scrii CV-ul sau scrisoarea de intenție perfectă.
Ai nevoie de performanțe solide pe teren pentru a fi semnat, dar nu este suficient - urmează modelul nostru de CV pentru fotbal și obține un scor de un punctaj peste concurența ta!
Cauți exemple de CV-uri pentru studenți? Citește acest ghid pentru a vedea un model excelent de CV pentru studenți și citește sfaturi de la experți despre cum să scrii un CV ca student!